أنا وانتى أرضين فى اللقا ... مالناش سما

وكان ضرورى نفترق .. لاجل اكتمال الكون







Saturday, March 24, 2007

الشتاء


سيرحل الشتاء ويتركنى وحيدة، لا أدرى لماذا هذا العشق للشتاء ؟؟ اتوحد معه بشكل يخيفنى أحيانًا ويتوحد معى بشكل يفرحنى دائمًا ينبأنى باستمرار عن ما يدور بداخلى ويطلق صفارات الإنذار - برودة شديدة تجتاح جسمى النحيل - عندما يشتعل حريق ما بداخلى
يحتضننى عندما لا أجد أحدًا ، يطلقنى كلما أحمر أنفى إلى فضاء من الضحكات البريئة ، يملأنى بأحاسيس الحب والحلم والذكريات والاشتياق والحنين والوحدة واللقاء والانكسار والقوة والانطلاق والبعد
يحملنى إلى حيث أنا إلى الحياة
أحب هذه الأغنية لعلى الحجار
تحمل جانبًا من الشتاء

3 comments:

Anonymous said...

مش عارفة أقولك ايه
بس أنا حاسة بيكي جدا
و انتي عارفة أمنياتي ليكي
يا بخت الشتا بيكي :)

محمد عز الدين said...

هوب
الشتا احساس فريد جدا من نوعه
ناس كتير بتحبه وناس أكتر بتكرهه
زي جودة لما قال
كداب مين قال الشتا احساس
كداب مين قال الشتا وناس
بس الأكيد - زي مانت عارفة -اني زيك
بعشق الشتا جدااااااااا
يمكن عشان تخين
ههههههههههههههههه
بس فعلا بهنيكي ع الأغنية اللي أمتعتنا بها شيرين - صديقتي أنا وأمل للي يحب يستفسر مش المغنية - في اسكندرية
لأني بصراحه بصراحه بعشق الأغنية دي
متشنكرين يا ستي

أمل ربيع said...

ايمى ..
لا يا بختى أنا بالشتا
وربنا يخليكى ليا يارب

زيزوو ..
أنا بجد سعيدة انى من الناس اللى بتعشق الشتا
وموضوع شيرين ده هبقى اشرحه للناس ان شاء الله بس فى بوست لوحده