أنا وانتى أرضين فى اللقا ... مالناش سما

وكان ضرورى نفترق .. لاجل اكتمال الكون







Thursday, April 19, 2007


دى إجابات التاج اللى مررته ليا إيمان الميهى
وياريت يكون آخر واحد يا إيمى
القسم الأول 5 أسئلة : ما هو/ هي
اخر مشروب تناولته ؟
عصير البرتقال
اخر مكالمة تليفونية تلقيتها ؟
من صديقتى إيمان الميهى
اخر رسالة تلقيتها ؟
للصدفة أيضًا من إيمان
اخر سي دي سمعته ؟
عمرو مصطفى
اخر مرة بكيت ؟
اليوم من ساعتين تقريبًا
.......................

القسم الثاني 3 أسئلة : هل ؟
خدعك أحدهم من قبل ؟
بالطبع نعم
فقدت عزيزا ؟
للأسف نعم
أصابك الاكتئاب؟
من الطبيعى نعم
......................

القسم الثالث :19 سؤال
ما هي أفضل ثلاثة ألوان بالنسبة لك ؟
الأسود - الأحمر - البنى
هل اكتسبت صديقا جديدا هذا الشهر ؟
ايوه والحمد لله
هل ضحكت حتى بكيت من قبل ؟
لم أصل أبدًا لهذه الدرجة
هل قابلت شخصا غيّر حياتك ؟
أيون
هل اكتشفت من هم أصدقائك الحقيقين ؟؟
اه مؤخرًا
عاوز تقول حاجة لحد / تسيب لحد رسالة ( قبل ما تروح لعشماوي :)؟؟
لماما " أنا بحبك أكثر من نفسى" وبس
كم لديك من الأصدقاء الحقيقين ؟
6 أصدقاء
كم طفلا تتمنى أن تنجب ؟
أربعة
هل ترغب بتغيير اسمك ؟
أبدًا
عملت ايه ف اخر عيد ميلاد لك ( مش باقولكو عشماوي :)؟
كان يوم تحفة بجد كنت مع أصدقائى وده كان امبارح بجد حسيت انى مبسوطة اوى
صحيت امتى النهردة ؟
الساعة 12 الظهر
ماذا كنت تفعل ليلة أمس في تمام الثانية عشر ( وقت وقوع الجريمة :) ؟
بتخانق مع أخويا
قولنا شوية حاجات ( عرفها لنا ) متقدرش تصبر عليها ؟
لما تيجى فى بالى فكرة ما بقدرش أصبر عليها كتير لازم أعملها
لما أحب حد ما بصبرش لازم أقوله
مابصبرش على انتظار النتائج
أيه الحاجة اللي عاوز تغيرها ف حياتك ؟
مفيش
بتسمع أيه دلوقتي ؟
أغنية "على إيديك قلبى حب خلاص" لعمرو مصطفى
عمرك اتكلمت على حد من ورا ضهره ( بصراحة هه ) ؟
اه بس رحت وقولتله بجد
أيه اخر طاقم ملابس استلفته من حد ؟
عمرى ما استلفت هدوم
مين جاي على بالك دلوقتي ؟
صديق يقاسمنى الحياة
أيه أكتر المواقع التي ترتادها باستمرار ؟
المدونات الصديقة ، ومواقع الأدب

7 comments:

إيمان الميهي said...

ربنا يخليكي ليا و ما يحرمنيش منك أبدا يا رب
أنا بجد بحبك جدا يا أمل :)

محمد عز الدين said...

أولا ربنا يحميك من الدموع
وتفضلي على طول في فرح
ثانيا
سبقتيني في نشر الإجابة
أنا الغلطان
عملت فيها راجل وما استلمتش التمريرة صح
تقوليش بلعب ف الزمالك
ههههههههههههههه

Eman Eltaher said...

شكلك نسيتينى

أتمنى متكونيش نسيتينى
أنا ايمان .. على فكرة انا رحت مرة ساقية الصاوى و سألت عنك بس للأسف يومها ما جيتيش

كان نفسى أتعرف عليكى أكتر

ياللا ملحوقة ان شاء الله لما آآجى أروح تانى هبقى أقولك لو حابة انتى كمان تتعرفى ليا

أنا بحييكى على اجاباتك للتاج و كويس انه أسئلته مش بايخة او محرجة و اتمنى ربنا يوفقك ان شاء الله مع الشخص اللى بيشاركك حياتك

و يارب تتحقق امنياتك و كل امنيات البنات و اللى انا منهم طبعا

مبقيتش أشوفك خالص ف مدونتى أتمنى تزوريها قريب و نشرب شاى !!!! أو حتى بييبسى اللى نفسك فيه :D

تحياتى

أمل ربيع said...

إيمى ...

ولا يحرمنى منك يا إيمى، وأكيد عارفه من غير ما أقولك

زيزوو ...

ربنا يخليك يارب ، وبعدين ليه السيرة دى ؟؟

إيمان ...

لا طبعًا انساكى إزاى يا قمر ويا ريت بجد أنا كمان نفسى اتعرف عليكى جدااا
وإن شاء الله يكون قريب
آه صحيح حضرى بقى الشاى انا جاية اهو راضيين بقلبله

خواطر شاب غاضب said...

شكرا علي صراحتك وشكرا علي شعر امل دنقل
و اتمني انك تزوري مدونتي ونبي اصدقاء

امرأة من عبير الورد said...

إنسانه جداً .. ربنا يسعدك .. ويسعد أوقاتك ...
و حقا إن للشعر لسكرة

أيمن مسعود said...

لماذا لم يعد فى الحب ما يكفى من الغفران
لماذا ليس فى الإنسان ما يكفى من الإنسان